שיווק באינטרנט - 5 הכלים העוצמתיים ביותר לבניית מכירות למותג

מערכת שורש  א כסליו, תשפא  11/17/2020

שיווק באינטרנט כולל כלים מרובים לקידום ולפרסום, עשרות פלטפורמות, דרכי קידום, סוגי קמפיינים, סוגי קריאייטיב ועוד.
.......................

שיווק באינטרנט - 5 הכלים העוצמתיים ביותר לבניית מכירות למותג

אנחנו חיים בעולם משוגע, סוער, דינמי, עולם שמשתנה באופן תדיר ושדורש מחברות וארגונים לגלות גמישות, דינמיות וחדשנות חשיבתית. לצד כל האתגרים העסקיים שבעלי חברות עומדים בפניהם, נוסף גם הנושא של שיווק ופרסום באינטרנט.

שיווק באינטרנט כולל כלים מרובים לקידום ולפרסום, עשרות פלטפורמות, דרכי קידום, סוגי קמפיינים, סוגי קריאייטיב ועוד. אז איך ניתן לעשות סדר בכל השפע הזה? איך אתם יכולים להכריע מהי האופציה הטובה ביותר לקידום של החברה שלכם?

סמי סבין, מנכ"ל שטיק מדיה שיווק באינטרנט, מביא לנו כמה טיפים חשובים ודגשים לניהול הפעילות של המותג שלכם בדיגיטל.

  1. קהלי יעד – מיהו קהל היעד שלכם? מהם המאפיינים שלהם? מה מניע אותם לפעולה? מה הם מחפשים? בני כמה הם? האם הם מגלים מעורבות במדיה החברתית? כל אלו הינן שאלות קריטיות בעלות השפעה אדירה על אופי הפרסום – האם לבחור פרסום בגוגל, בפייסבוק, באינסטגרם או בכלל ברשת התוכן.
  2. תקציב – לתקציב שלכם יש השפעה עצומה על כלי הקידום ועל אפשרויות הקידום שתבחרו בהן. ככל שקהל היעד שלכם גדול יותר ורחב יותר, תצטרכו יותר תקציב כדי להגיע אליו אפקטיבית. ככל שהמוצר שלכם יקר יותר והדרך לרכישה ארוכה יותר, כך תצטרכו לבנות משפך שיווקי ארוך יותר לשכנוע של הלקוחות לרכישה. חשוב מאוד לשים לב למיצוי מלא של התקציב והכוונה נכונה שלו בשילוב בין כלי הפרסום.
  3. קמפיינים חכמים – קמפיינים חכמים הם דרך מצוינת לניצול מקסימלי של התקציב, על ידי שימוש ביכולות הAI של גוגל, פייסבוק או טאבולה. קמפיינים חכמים מאפשרים לכם להשיג מחירים נמוכים עבור שטחי מדיה במגוון פלטפורמות, וכך להגדיל את הסיכוי לייצר המרות במחירים נמוכים יותר.
  4. קריאייטיב וקופירייטינג – אל תכתבו סתם מודעות ואל תכינו סתם באנרים. אחרי מחקר קהלי יעד ממוקד שבסופו תקבעו את הפרסונות של הקהל שלכם ותלמדו עליהן – הקפידו לייצר מסרים מעוררי עניין ומושכים למותג שלכם. אתם נמצאים בתחרות עצומה מול עסקים רבים, ועל כן צריכים לבלוט מעליהם כדי למשוך את העין של הגולש.

זכרו, העולם היום מלא במסרים מכיוונים שונים וקשה מאוד להשיג את תשומת ליבו של הגולש. תנאי הסף לקליטה של מסרים בעינו של הגולש עלו לאין שיעור גולשים היום מסננים באנרים באופן אוטומטי וללא חשיבה.

  1. קידום אורגני לאתר שלכם – קידום אורגני לא מתאים לכל מותג ולא לכל תחום עיסוק, אך זהו כיוון שבהחלט חשוב מאוד לבחון ולבדוק, כדי לדעת האם הוא יכול לייצר עבורכם את הערך שאתם רוצים.

למה קידום אורגני? בקידום אורגני אתם מייצרים טראפיק איכותי שברוב המקרים מראה יחסי נטישה נמוכים יותר, זמן גלישה גבוה יותר ויותר מעורבות עם המותג. בנוסף, מכיוון שחלק מהגולשים אינם לוחצים על תוצאות ממומנות, הרי שקידום אורגני הוא הבא בתור ומיקום גבוה שלכם בראש תוצאות החיפוש של גוגל יכניס עוד טראפיק רלוונטי לאתר.

 

לסיכום

עולם השיווק באינטרנט הינו עולם דינמי, סוער, שמצריך מחברות וממשרדי הפרסום שלהן להיות עם יד על הדופק כל העת, לאמץ טכנולוגיות וחידושים ולייצר מצב בו החברה שלכם עומדת ובולטת אל מול המתחרים האחרים בקטגוריה.

בולטת במיוחד בשנים האחרונות הכניסה המאסיבית של עסקים מכל התחומים לפרסום באינטרנט, דבר שגרם לעליית עלויות ולהצפה כוללת בכל כלי הפרסום. דבר זה מצריך מכם ראש פתוח ויצירתי, הבנה עמוקה של כלי הפרסום והיכולות של כל אחד מהם והדרכים להפיק את המירב מהפרסום שלכם.

אין תחליף ליעוץ מקצועי מחברה מנוסה, בדקו היטב את הצוות שאתם בוחרים לעבוד איתכם כדי שתוכלו להבטיח מקסימום ערך למותג שלכם.